Balkanac osvaja Irsku, 36. nedelja, 19.12. – 22.12.2022.

Prednovogodišnji pozdrav svima…

Hajde samo da vam se kratko javim, pre nego što  me obuzme praznična letargija. A vrlo moguće i neka kajsija.

Poslovno je sve na najvišem nivou, bio sam na ketrdižima sve dane, tako da je to bilo vrlo dobro. Polako se ustaljuje proizvodnja, mada ima milon stvari zbog kojih  se desi da ketridži budu neispravni, pa tehničari stalno podešavaju mašine. Pošto su šefovi zadovoljni, manje-više, trenutnim progresom, vodili su nas petnaestak na ručak. Zamislite gde? Daaaa, u Hester’s restoran gde sam započeo svoju irsku avanturu i gde sam postao Žoakim. Eto kako je život pun obrta, danas ljuštiš krompir, sutra dolaziš na ručak. Već smo ranije naručili šta je ko hteo, tako da smo bili usluženi vrlo brzo. Porcije su bile ukusne i obimne, bar moja. Ovog puta sam probao neku gicetinu sa prelivom od viskija i pečuraka. Prilozi su, naravno, pire i barena povrća, ali i pomfrit. Najgore je što je sve organizovano oko 13h, pa smo se oko pola dva vratili u pogon da kao nešto radimo. Što ne pomeriše sve za sat, dva, pa da posle ručka odmah idemo kućama. Četvrtak kao poslednji radni dan je bio skroz razvučen. Zapravo, završili smo posao već u podne, ali smo naredna  tri i po sata presipali iz šupljeg u prazno.

Omladinac je završio sa školom i vrlo je srećan zbog toga. Kad smo već kod njega, došao je napokon i njegov dečiji dodatak. Eto, prošlo je skoro tri meseca, ali je rešeno. isplatili su sve od trenutka njegovog dolaska u Irsku i sad će uplaćivati 140 evrija mesečno. Naravno da je rekao da su to njegovi novci, eh ti mladi. 😀 Jedna briga manje.

Jasno je da je cela nedelja prošla u iščekivanju odlaska za Beograd, baš je jedvačekanje. Vrlo malo misli je bilo usmereno u drugom pravcu, više sam razmišljao da ne zaboravim nešto bitno da ponesem. Naravno, nema tu mnogo čega, pošto nosimo ručni prtljag, ali neki poklonočić, malo garderobe. Pogotovo ne smemo da zabrovamo poklon za psa Srećka. Srećom, kad sdam odlazio iz Beograda u aprilu, moji dragi knjižari su mi poklonili odličan ranac i koji stane gomila stvari. Sve dok ne zaboravimo pasoše i neku šušku, biće sve u redu. U nekom trenutku sam se setio da ne bi bilo loše da odštampam avionske karte. Imao sam ih u telefonu, ali bolje je imati i papir, ko zna šta može da se desi telefonu. Drugarica iz kopirnice je samo zbog toga došla i odštampala, pošto su oni zatvorili radnju dan ranije i neće raditi do početka januara. Uvek je sve do ljudi, tu nema greške, i ljudi mogu sitnicama ili da nam mnogo olakšaju ili otežaju živote.

Let za Dablin smo imali u petak ranom zorom, oko šest, što će reći da je pametno da na aerodromu budemo dva sata ranije, jer su moguće velike gužve. A kako smo iz našeg sela ograničeni polascima i dolascima vozovima, krenuli smo poslednji u 19h. Nadao sam se da ćemo malo procunjati prednovogodišnjom Dablinom i da ćemo se videti sa beogradsko-dablinskim drugarima. Ali ne, teta Deso, ceo plan je pao u vodu. Prvo je sinak nešto kašljav, pa nema baš smisla da ga vodam po gradu noćom ili u tuđe kuće, a drugo, i naši drugari su malo zdravstveno roviti. Tako da smo direktno otišli na aerodrom. Na žalost, nismo uspeli da nađemo neka dobra mesta za dremku, a povrh svega su se neka vrata uz škripu otvarala svakih 15 sekundi. Oko tri smo odustali od dremke, pa smo popili kafu/čokoladu, procunjali malo po radnjama koje su otvorene oko četiri i sačekali naš let. Avion iz Dablina je bio pun kao oko, a isto tako i sledeći iz Amsterdama gde smo presedali. Srećom, letovi su bili vezani na sat vremena, tako da nas je Beli grad obasjan suncem, dočekao raširenih ruku, tačno u podne. Ponovo apelujemo na naedležene da organizuju neki direktan let Beograd Dablin, ima nas…

A u Beogradu? Heh, zabava i rokenrol, bar se nadam…

Čujemo se tamo negde u drugoj nedelji januara.

Ako ste propustili neki članak, imate ih ovde. Takođe, tu je i FB strana sa dnevnim objavama i interesantnostima.

Pozdravlja vas vaš Nešo/Shoney/Marid O’Shaughnerry/Joaquim/Paddy.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *